Reklamation

Dope.dk kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en vare, bedes du kontakte os på kundeservice@dope.dk hvor vi hurtigt hjælper dig med en løsning på problemet.
Når du handler på dope.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadene adfærd.
I tilfælde af reklamation, skal vi altid kontaktes på mail ( kundeservice@dope.dk) inden varen sendes ind. I mailen vedhæfter du billeder af fejlen, skriver dit ordrenummer og beskrivelse af fejlen. Vi vender derefter tilbage til dig.
Returneres varen uden forudgående aftale med os, kan fragten ikke refunderes. Afvent derfor altid vores tilbagemelding.

Perler, pailetter og nitter har en begrænset levetid på sko og tasker. Den to-årige reklamationsret gælder derfor ikke, hvis disse falder af eller mister farve som følge af almindeligt brug. 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Det er ikke et krav, at der medsendes en udfyldt returseddel, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.